Reklamaatiot

Kaikki valikoimiimme otetut tuotteet ovat tarkkaan harkittuja ja huolellisesti tutkittuja. Aina kaikki ei kuitenkaan mene niinkuin oli suunniteltu. Ratkaisemme nämä tilanteet mahdollisimman reilusti ja nopeasti. Kaikilla Hobbyboxista ostetuilla tuotteilla on vähintään 1 vuoden takuu. Asiakaspalvelumme auttaa teitä mielellään takuuasioissa. Tapauskohtaisesti voimme hyvittää tuotteen joko uudella tuotteella tai palauttamalla rahat.

Näin teet reklamaation:

1. Täytä alla oleva reklamaatiolomake.

Sisällytä lomakkeeseen kaikki vaaditut tiedot sekä kuvaile mahdollisimman tarkasti, mikä tuotteessasi on vialla. Suosittelemme vahvasti myös liittämään kuvia tai videon viasta mikäli mahdollista, sillä tämä voi nopeuttaa käsittelyä. Vastaanotettuamme reklamaatiosi pyrimme hoitamaan asiasi mahdollisimman nopeasti.

2. Ilmoitus päätöksestämme

Kun käsittely on valmis, otamme Teihin yhteyttä sähköpostitse. Mikäli reklamaatiosi hyväksytään, Hobbybox.fi:llä on oikeus korjata tuote, vaihtaa se kokonaan uuteen tai sopia mahdollisesta hinnanalennuksesta. Mikäli mikään edellä mainituista vaihtoehtoista ei ole mahdollinen, niin tällöin hyvitämme maksamasi tuotteen arvon takaisin.

Huomioithan, että takuumme kattaa valmistus- tai materiaalivirheet tuotteessa, eikä esimerkiksi normaalin kulumisen ja pitkän käyttöiän mukanaan tuomia virheitä. Reklamaatio tulee tehdä välittömästi virheen ilmenemisen jälkeen.

Kuljetusreklamaatio

Jos tuotteesi saapuu kuljetuksessa vaurioituneena, toimi näin:

1. Jos vauriot ovat havaittavissa ulkoisesti lähetyspakkauksessa, tee reklamaatio välittömästi Postin työntekijälle. Tämän jälkeen ota yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme.

2. Jos vaurio paljastui vasta pakettia avatessa, ota valokuva vaurioista ja lähetyspakkauksesta. Ota yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme ja liitä kuvat viestiin. Ethän hävitä pakkausmateriaaleja.

Reklamaatiolomake:

payments-logo
© 2022 Hobbybox.fi